مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-31حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| قاچاق سوخت در مخزن حمل شیر و دستگیری سارق


در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار دستگیری سارق در خوسف، کشف 2 هزار و200 لیتر سوخت قاچاق در قاین و قاچاق سوخت در مخزن حمل شیر قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار دستگیری سارق در خوسف، کشف 2 هزار و200 لیتر سوخت قاچاق  در قاین و قاچاق سوخت در مخزن حمل شیر قرار می گیرید.

دستگیری سارق در خوسف  سرهنگ محمد حسن اکبری، فرمانده انتظامی شهرستان خوسف اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص دراین شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خوسف با انجام اقدامات اطاعاتی  متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردکه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان، یکی از ماموریت های اصلی پلیس است و پلیس همانند قبل با تمامی توان با سارقان اموال مردم برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| قاچاق سوخت در مخزن حمل شیر و دستگیری سارق

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| قاچاق سوخت در مخزن حمل شیر و دستگیری سارق